Fynsk forår over Falsled kro

Falsled kro er ren forkælelse for alle sanser. Fra man åbner døren, til man går igen, føler man sig forkælet. Stemningen er en smuk blanding af dansk historie der går helt tilbage til år 1744, da kroen første gang fik kongens bevilling til at brænde brændevin og engelske Tea time stemning.

Den hjertelige service og det gastronomiske niveau tilsammen fik min lørdags stemning helt op i skyerne🙂

PS: er en lille smule bange for aldrig at smage bearnaise sauce som den jeg fik i går igen…

Små marmor brød, som jeg må prøve at kopiere en anden dag🙂

Den lækre skummende lette bearnaise sauce

~ af klappeklappekage på 17. april 2011.

4 kommentarer to “Fynsk forår over Falsled kro”

  1. Åh, jeg mindes vores weekend på Falsled Kro, jeg er VILD med det sted🙂
    Hvis jeg vinder i Lotto engang, så skal jeg dertil igen. Den bearnaise kunne MASH lære noget af – og der kan du også se esdragonen, sådan skal det være….

    Mange hilsner
    Birthe

  2. Falsled Kro har længe stået på min to do liste over restauranter som jeg rigtig gerne vil prøve, og din anmeldelse skubber restauranten endnu højere op på min to do liste. Tak for anmeldelsen🙂

    Påskehilsen

    Henning
    http://restaurantikøbenhavn.dk/

Skriv et svar

