Hjælp mine køkkenskabe skal ryddes op

 

En del af mange mange uundværlige forme

 

Jeg elsker mine bageforme ligesom jeg elsker mine sko, – ja og min mand selvfølgelig!

Vi bor på en skøn gård med et flot køkken, der er sådan lidt urban landkøkken-agtigt. Men vi mangler skabe. BEVARES, en hvilken som helst anden familie, uden et familiemedlem med en bageformsfetish, ville sagtens kunne klare sig, men ikke os. Eller rettere jeg. Min mand ville sikkert sagtens kunne undvære de blomsterformede mini muffinsforme eller kageformen der ligner en bjørn, men ikke jeg.

På trods af, at vi siden april, har anskaffet os et nyt stort karlekammerskab til køkkenet og et anretterbord med skuffer mangler vi stadig plads. Muligvis er en af årsagerne, at jeg er typen, der kommer hjem fra en ferie til Frankrig med fine brugte kageforme fra et marked, i stedet for nyt tøj. En del af vores ting hænger rigtigt hyggeligt frit fremme, men det er faktisk ikke så fedt i længden, når vi også har 2 katte og en hund der fælder. Derfor har jeg sagt ja til at overveje om jeg virkelig har brug for alt mit grej, inden vi overvejer indkøb af endnu en opbevaringsmulighed.

I søndags var så dagen hvor jeg tog alt ud på bordet og gik i gang. Jeg kan ærligt sige, at jeg så alt grundigt igennem og gjorde mig rigtig umage med at spørge mig selv “bruger du nogensinde denne ting” og ved i hvad? Det gør jeg🙂 Løsningen må være en tur til Ikea eller ny bolig!

~ af klappeklappekage på 12. oktober 2010.

2 kommentarer to “Hjælp mine køkkenskabe skal ryddes op”

  1. Det er da lidt sjovt – for det er nemlig også helt galt i mit designerkøkken. Det passer simpelthen ikke til mennesker som faktisk bruger deres køkken til det det egentligt er beregnet til – nemlig at lave mad og kage

  2. Ha ha ha ha ha ha …………… ;0) Det gælder vist om at finde et RIGTIGT rummeligt opbevarings møbel !!!!!!!!
    Jeg har det med alle de meter stof jeg hjembringer (jeg syr meget, når tiden er til det) på en eller anden måde, får jeg aldrig helt brugt det hele ;0) Fylder nu 3 skabe , hmmmmm kh Melanie

Skriv et svar

