Den dag jeg fik besøg af Liv og Bolig

En smule intimiderende når der pludselig står en fotograf i ens køkken og skal fotografere de der Mandelsmåkager, som jeg jo egentlig har bagt så uendeligt mange gange, men som jeg pludselig synes så lidt kedelige ud. Jeg drønede rundt før han skulle komme og prøvede at bilde mig selv ind, at jeg da altid “bare lige” har lidt hjemmebag klar – friskt ud af ovnen. Den dag var det dog ikke bare lidt hjemmebag, men et par forskellige småkager og så min yndlings tidsfordrivelse….Cupcakes. Den ultimative TØSE kage🙂 Mere om dem en anden dag. Nu skal i se hvordan det så ud, den dag jeg selv, mine kager og mit yndlings rum – mit køkken – blev fotograferet af en iøvrigt vældig flink fotograf (han fjernede nemlig af egen initiativ min mindre tjekkede opvaskemiddelbøtte og ret så grimme brødrister) til det forholdsvis nye Magasin Liv og Bolig.

TIP: Sørg for at have besøg af en god veninde når der skal tages billeder af dig selv – var det ikke for Anja (og selvfølgelig  min mand) havde jeg set utrolig falsk ud på alle de billeder fotografen tog – nu endte det da med at jeg på hele 2 ud af ca. 60 mulige havde både åbne øjne og et naturligt smil!🙂

~ af klappeklappekage på 7. februar 2010.

Skriv et svar

